Hoe wil je winkelen?
Op deze website worden de prijzen excl. of incl. BTW getoond en worden er cookies geplaatst.Klik hier als je deze wilt weigeren.
Zakelijk
Particulier
JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Bij bestellingen vanaf €100,-€121,- profiteer je altijd van gratis verzending.
Bij bestellingen onder de €100,-€121,- betaal je €6,49€7,85 verzendkosten.
Terugsturen is bij ons gratis en werkt heel simpel. Je kunt jouw bestelling gratis retourneren binnen 100 dagen.
Proforto is met 100+ merken de grootste leverancier van werkkleding en werkschoenen.
Bij Proforto doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Voor onze populaire producten geldt: vóór 23u besteld, de volgende werkdag in huis!* * voor 23u besteld, morgen in huis geldt alleen op werkdagen
Bij Proforto is het mogelijk om achteraf te betalen. Hiervoor werken wij samen met onze betaalpartner Billink. Tijdens het afrekenproces kies je voor de betaalmethode 'Achteraf betalen'.
Winkelwagen
x
excl. BTW
incl. BTW
Levering
x x
Subtotaal excl. BTW:
Subtotaal incl. BTW:
Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Wij leveren producten van goede kwaliteit van de beste merken. Het kan helaas wel eens voorkomen dat door een fabrieksfout een product eerder kapot gaat, dan je zou mogen verwachten.
Om voor garantie in aanmerking te komen, meld je jouw product aan via het garantieformulier.
Je hebt op gepersonaliseerde producten dezelfde garantie als op niet-gepersonaliseerde producten.
Slijtage is relevant voor de garantie op een product. Als het normaal is dat bepaalde aspecten van een product slijten, dan valt dit niet onder de garantie, tenzij de slijtage snel optreedt. In de onderstaande gevallen is er geen sprake van garantie:
Wij doen ons uiterste best om onze producten zo goed mogelijk te leveren. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.
Door alvast foto’s en/of filmpjes mee te sturen, kunnen we het product beter beoordelen en snel een passende oplossing bieden.
Helaas kan het ook voorkomen dat je een klacht hebt. Sorry alvast. Wij willen dit natuurlijk zo snel mogelijk met je oplossen. Neem daarom contact op met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Het makkelijkste is om een mailtje te sturen naar klantenservice@proforto.nl.
Bij officiële klachten kun je na maximaal 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
Kom je er niet helemaal uit met ons? Ook dan is er een oplossing. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europese ODR Platform.
Heb je nog vragen?
Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.
Whatsapp: +31 6 198 972 05
Klantenservice@proforto.nl
Of bel ons op 024 711 33 46. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.