
Bestellen
Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.Plaatsen, annuleren en wijzigen
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:
Heb je nog vragen of kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice
Je kunt annuleren als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Je kunt je bestelling zelf annuleren via Mijn Proforto account. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering.
Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling dan retourneren.
Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.
Hulp bij je keuze
Op elke productpagina geven we aan wat de levertijd van het product is. Een groot deel van de producten kunnen we direct uit eigen voorraad leveren. Daarvoor geldt: voor 23:00 uur besteld, morgen in huis. Sommige producten hebben een langere levertijd. Dit wordt duidelijk aangegeven op de pagina van het product wanneer je de kleur en maat van het artikel selecteert.
Ons klantenservice team bestaat uit service- en product experts. Stel je vragen via Whatsapp, live chat of per e-mail. Zij helpen je graag verder.
Voor een aantal productgroepen, zoals werkschoenen en werklaarzen, hebben we keuzehulpen gemaakt. Via een aantal vragen vind je zo het product die het beste bij jouw situatie past. Je vindt de keuzehulpen hier.
Kom je er niet uit? Laat onze productexperts op de klantenservice je dan helpen!