Vragen?
Chat met Mike
klantenservice-afbeelding

Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.

Plaatsen, annuleren en wijzigen


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:

  • Ga naar het product van je keuze. Kies de kleur, maat en/of personaliseren.
  • Klik op de grote groene knop ‘in winkelwagen’.
  • Klik op 'Verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Naar winkelwagen' om te betalen.
  • Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Heb je een account bij Proforto. Log dan in zodat alle bekende gegevens automatisch worden ingevuld.
  • Kies de gewenste betaalmethode om je bestelling af te ronden.
  • Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer je bestelling succesvol is geplaatst.
  • Heb je nog vragen of kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan contact op met onze klantenservice

    Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

    Je kunt annuleren als je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Je kunt je bestelling zelf annuleren via Mijn Proforto account. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering.

    Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk. Je kunt de bestelling dan retourneren.

    Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met onze klantenservice.

    Hulp bij je keuze


    Ik heb een advies- of productvraag

    Ons klantenservice team bestaat uit service- en product experts. Stel je vragen via Whatsapp, live chat of per e-mail. Zij helpen je graag verder.

    Ik heb een servicevraag

    Voor een aantal productgroepen, zoals werkschoenen en werklaarzen, hebben we keuzehulpen gemaakt. Via een aantal vragen vind je zo het product die het beste bij jouw situatie past. Je vindt de keuzehulpen hier.

    Kom je er niet uit? Laat onze productexperts op de klantenservice je dan helpen!

    Wat is de voorraadstatus van een product?

    Op elke productpagina geven we aan wat de levertijd van het product is. Een groot deel van de producten kunnen we direct uit eigen voorraad leveren. Daarvoor geldt: voor 23 uur besteld, morgen in huis. Sommige producten hebben een levertijd van enkele werkdagen. Deze wordt op de productpagina getoond.

    Heb je nog vragen?

    Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.


    Of bel ons op 024 711 33 46. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.