Betalen

Hier vind je antwoord op al je vragen rondom betaalmogelijkheden, achteraf betalen of over je factuur.

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen via Billink

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).

Wij werken hierin samen met Billink. Als je kiest voor achteraf betalen, worden er €1,99 transactiekosten gerekend. Billink verzorgd hierin het volledige proces. Billink verstuurd de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling pet e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Kies je voor Billink (achteraf betalen), dan kun je niet leveren op een PostNL punt.

Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Kan ik ook betalen via bankoverschrijving?

Je kunt een bestelling betalen via een bankoverschrijving. Kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail de betaalinstructies.

Wij verwerken je bestelling, zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen.

Waarom kan ik niet kiezen voor creditcard?

Voor creditcardbetalingen geldt een maximum van €4135,- excl BTW€5000,- incl. BTW Als een bestelling boven dit bedrag komt dan verdwijnt de betaalmethode creditcard.

Kan ik ook met cadeaubonnen betalen?

Wij geven zelf geen cadeaubonnen uit en het is ook niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.


Betaling mislukt of geweigerd

Achteraf betalen wordt geweigerd. Wat nu?

    Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).

    Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed is ontvangen én betaald. In de onderstaande situaties ontvang je de orderbevestiging op een later moment, zoals:

  • Bankoverschrijving: zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen, ontvang je een orderbevestiging.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is betaling niet gelukt, Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.


Facturen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Je ontvangt de factuur altijd als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Wat als mijn factuur niet klopt?

Neem contact op met onze klantenservice met jouw ordernummer en de gewenste aanpassingen.

Terugbetalen

Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?

Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen één werkdag terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt.

Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.

Het bedrag van mijn terugbetaling klopt niet. Wat nu?

Komt het orderbedrag na verrekening onder de €70,-€84,70? Dan verrekenen wij de verzendkosten met het terugbetalen bedrag.

Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.

Chat met ons

Antwoord binnen één minuut

Start chat >

WhatsApp met ons

Antwoord binnen één minuut

Start WhatsApp >

Stuur een mail

Antwoord binnen twee werkdagen

Stuur mail >
Of bel ons op 024 711 33 46. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.