Betalen
Hier vind je antwoord op al je vragen rondom betaalmogelijkheden, achteraf betalen of over je factuur.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:
- iDeal
- Paypal
- Creditcard
- IN3 (betalen in termijnen)
- Bancontact / Mister Cash
- Bankoverschrijving
- Achteraf betalen via Billink
Kan ik ook achteraf betalen?
Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).
Wij werken hierin samen met Billink. Als je kiest voor achteraf betalen, worden er €1,99 transactiekosten gerekend (voor zakelijke klanten). Billink verzorgt hierin het volledige proces. Billink stuurt de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling per e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.
Kies je voor Billink (achteraf betalen), dan kun je niet leveren op een PostNL punt.
Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73
Hoe werkt betalen in drie termijnen via IN3?
IN3 is een betaalmethode waarmee je je aankoop in drie gelijke termijnen kunt betalen zonder rente. Het biedt een flexibele manier om je betalingen te spreiden zonder extra kosten.
Hoe werkt IN3 voor particulieren?
- Selecteer IN3 als betaalmethode tijdens het afrekenproces.
- Vul de aanvullende gegevens 'Geslacht' en 'Geboortedatum' in zodat IN3 kan controleren of jij het echt bent.
- Bij het plaatsen van je bestelling betaal je direct de eerste termijn met iDEAL.
- De tweede termijn betaal je na 30 dagen en de derde termijn na 60 dagen.
Wat zijn de voorwaarden voor IN3?
- Je moet 18 jaar of ouder zijn.
- Je hebt een Nederlandse bankrekening.
- Het totaalbedrag van je bestelling moet binnen de vastgestelde kredietlimieten van €50-€5000 vallen.
- Je financiële situatie moet het toestaan om de betalingen te doen.
- Kies je tijdens het afrekenen voor IN3 betalen, dan kun je de bestelling niet laten afleveren op een PostNL punt.
Als je een betaling mist, kan IN3 extra kosten in rekening brengen en kan het invloed hebben op je kredietwaardigheid (van je bedrijf). Zorg ervoor dat je de betalingen op tijd doet om dit te voorkomen.
Kan ik ook met cadeaubonnen betalen?
Wij geven zelf geen cadeaubonnen uit en het is ook niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.
Betaling mislukt of geweigerd
Achteraf betalen wordt geweigerd. Wat nu?
Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- excl BTW (particulier)€968,- incl. BTW(particulier) of €2500,- excl BTW€3025,- (zakelijk).
Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed is ontvangen én betaald. In de onderstaande situaties ontvang je de orderbevestiging op een later moment, zoals:
- Bankoverschrijving: zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen, ontvang je een orderbevestiging.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is betaling niet gelukt, Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Waarom kan ik niet kiezen voor creditcard?
Voor creditcardbetalingen geldt een maximum van €4135,- excl BTW. Als een bestelling boven dit bedrag komt dan verdwijnt de betaalmethode creditcard.
Facturen
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt de factuur altijd per mail. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Neem contact op met onze
klantenservice met jouw ordernummer en de gewenste aanpassingen.
Terugbetalen
Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?
Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen één werkdag terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt.
Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.
Het bedrag van mijn terugbetaling klopt niet. Wat nu?
Komt het orderbedrag na verrekening onder de €85,-€102,85? Dan verrekenen wij de verzendkosten met het terug te betalen bedrag.
Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.