Betalen

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverschrijving
  • Achteraf betalen via Billink
Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk).

Wij werken hierin samen met Billink. Als je kiest voor achteraf betalen, worden er €1,99 transactiekosten gerekend. Billink verzorgd hierin het volledige proces. Billink verstuurd de factuur met betaalspecificaties een aantal dagen na het versturen van de bestelling pet e-mail naar je toe. Deze dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan aan Billink. Er kan niet in termijnen worden betaald.

Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Kan ik ook betalen via bankoverschrijving?

Je kunt een bestelling betalen via een bankoverschrijving. Kies tijdens het afrekenen voor de betaalmethode ‘Bankoverschrijving’. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per mail de betaalinstructies.

Wij verwerken je bestelling, zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen.

Kan ik ook met cadeaubonnen betalen?

Wij geven zelf geen cadeaubonnen uit en het is ook niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.


Betaling mislukt of geweigerd

Achteraf betalen wordt geweigerd. Wat nu?

    Achteraf betalen via Billink is mogelijk bij bestellingen tot €800,- (excl. BTW)€800,-€968,- (particulier) of €2500,- (excl. BTW)€2500,-€3025,- (zakelijk).

    Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Billink via 010 - 41 414 73

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

Je ontvangt een orderbevestiging wanneer jouw bestelling goed is ontvangen én betaald. In de onderstaande situaties ontvang je de orderbevestiging op een later moment, zoals:

  • Bankoverschrijving: zodra wij het orderbedrag hebben ontvangen, ontvang je een orderbevestiging.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is betaling niet gelukt, Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.


Facturen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

Je ontvangt de factuur altijd als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Wat als mijn factuur niet klopt?
Neem contact op met onze klantenservice met jouw ordernummer en de gewenste aanpassingen.

Terugbetalen

Wanneer kan ik de terugbetaling van mijn retour verwachten?

Na ontvangst van de retourzending, verwerken wij deze binnen 5 werkdagen. Na verwerking van de retourzending, ontvang je de terugbetaling binnen 5 werkdagen terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.

Heb je voor achteraf betalen gekozen? Dan wordt de terugbetaling verrekend met de nog openstaande factuur. Hier ontvang je een aparte mail over.

Het bedrag van mijn terugbetaling klopt niet. Wat nu?
Komt het orderbedrag na verrekening onder de €50,-€60,50? Dan verrekenen wij de verzendkosten met het terugbetalen bedrag.

Is dit niet van toepassing op jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.