Je vindt hier antwoord op al je vragen over de bezorging. Ook de status van je lopende bestelling bekijk je hier.
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.
Sommigen producten hebben een levertijd van enkele werkdagen. Deze wordt op de productpagina getoond.
Wij versturen alle bestellingen via PostNL.
Voor de actuele status van jouw bestelling, check de PostNL App of Track & Trace code van je bestelling.
Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan is het niet mogelijk om jouw bestelling te bezorgen bij een afhaalpunt. Hier is alleen thuisbezorging mogelijk.
Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan is het niet mogelijk om jouw bestelling te bezorgen bij een afhaalpunt. Hier is alleen thuisbezorging mogelijk.
Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze in meerdere zendingen naar je opsturen. Check eerst in je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending.
Is dit niet het geval? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we dat het product alsnog naar je toekomt.
Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.