Hoe wil je winkelen?
Op deze website worden de prijzen excl. of incl. BTW getoond en worden er cookies geplaatst.Klik hier als je deze wilt weigeren.
Zakelijk
Particulier
JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Bij bestellingen vanaf €100,-€121,- profiteer je altijd van gratis verzending.
Bij bestellingen onder de €100,-€121,- betaal je €6,49€7,85 verzendkosten.
Terugsturen is bij ons gratis en werkt heel simpel. Je kunt jouw bestelling gratis retourneren binnen 100 dagen.
Proforto is met 100+ merken de grootste leverancier van werkkleding en werkschoenen.
Bij Proforto doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Voor onze populaire producten geldt: vóór 23u besteld, de volgende werkdag in huis!* * voor 23u besteld, morgen in huis geldt alleen op werkdagen
Bij Proforto is het mogelijk om achteraf te betalen. Hiervoor werken wij samen met onze betaalpartner Billink. Tijdens het afrekenproces kies je voor de betaalmethode 'Achteraf betalen'.
Winkelwagen
x
excl. BTW
incl. BTW
Levering
x x
Subtotaal excl. BTW:
Subtotaal incl. BTW:
Reken af met uw account
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Wij versturen alle bestellingen via PostNL.
Voor de actuele status van jouw bestelling, check de PostNL App of Track & Trace code van je bestelling.
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt geleverd. Voor de actuele status van jouw bestelling, check de PostNL App of track & trace code van je bestelling.
Je kunt je bestelling laten afleveren bij een van de ophaalpunt. Tijdens het afrekenen van je bestelling kun je kiezen voor de verzendmethode: ‘kies een ophaalpunt’.
Kies je voor Billink (achteraf betalen), dan kun je niet leveren op een PostNL punt.
Wanneer je bij ons meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat we deze in meerdere zendingen naar je opsturen. Check eerst in je e-mail of op de pakbon of de rest van je bestelling nog moet komen via een andere zending.
Is dit niet het geval? Geen zorgen, neem contact op met onze klantenservice. Dan zorgen we dat het product alsnog naar je toekomt.
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.
Op elke productpagina geven we aan wat de levertijd van het product is. Een groot deel van de producten kunnen we direct uit eigen voorraad leveren. Daarvoor geldt: voor 23uur besteld, morgen in huis.
Sommigen producten hebben een levertijd van enkele werkdagen. Deze wordt op de productpagina getoond.
Heb je nog vragen?
Antwoord op je vraag niet gevonden in onze FAQ? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.
Whatsapp: +31 6 198 972 05
Klantenservice@proforto.nl
Of bel ons op 024 711 33 46. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.