Retourneren bij Proforto is super makkelijk en altijd gratis.
Nederland
Ga naar de pagina
retour.proforto.nl om je retour aan te melden en je gratis retourlabel uit te printen. Verpak de retourzending in een stevige doos, plak het retourlabel op de doos en lever het pakket kosteloos in bij een PostNL punt.
België
Ga naar de pagina
retour.proforto.be om je retour aan te melden.
Je ontvangt géén retourlabel. Lever je pakket in bij een UPS punt met de vermelding: retourzending voor Proforto.
Let op: verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.
Je kunt ook gebruikmaken van het
Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht
Op dit moment is het bij Proforto niet mogelijk om een product te ruilen. Natuurlijk kun je je product wel kosteloos retourneren en een vervangend product bestellen.
Je krijgt van ons een automatische update per mail over de status van je retourzending wanneer je zending door ons magazijn is ontvangen, als je retour is goedgekeurd en als de terugbetaling is gedaan. Onze
klantenservice neemt contact met je op indien je retour wordt afgekeurd.
Achteraf betalen is alleen mogelijk tot een bedrag van:
- Nederland: €800 (particulier) of €2500 (zakelijk).
- België: €150 (particulier) of €2500 (zakelijk).
Is het bestelbedrag lager dan bovenstaand bedrag maar wordt je verzoek toch afgewezen? Kies dan een andere betaalmethode.
Voor achteraf betalen werken wij samen met onze betaalpartner
Billink. Op basis van diverse gegevens en eerdere betaalervaringen doen zij een kredietcheck. Er zijn verschillende redenen waarom een achteraf betalen verzoek afgewezen kan worden. Indien je de exacte reden wilt weten van de afgekeurde kredietcheck dan kun je een verzoek indienen bij
Billink voorzien van je persoonlijke gegevens en een kopie van je paspoort.