chat

Klantenservice

Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen. De contactgegevens van Proforto vind je op de contactpagina.

Top 5 meest gestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?

Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.

Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Proforto kun je een product binnen 100 dagen na ontvangst gratis retourneren. Een retour meld je gemakkelijk aan via onze retourpagina. Volg de instructies op de pagina of volg de stappen via het bijgestuurde retourformulier. Je ontvangt van ons een gratis retourlabel. Verpak je retour in een stevige doos of in de verzendzak en plak het retourlabel hierop. Daarna kun je de retourzending inleveren bij een PostNL punt bij jou in de buurt.

Let op: verpak het product altijd in een extra verpakking. Plak het retourlabel dus niet direct op de productverpakking.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is verzonden. Je kunt je bestelling zelf annuleren in je Mijn Proforto account. Ga naar de bestelling die je wilt annuleren en selecteer de producten. Klik daarna op bevestigen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de annulering. Staat de optie er niet bij om je bestelling te annuleren? Dan is je bestelling al in behandeling genomen en is dit niet meer mogelijk.

Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.
Wat is mijn retourstatus?

Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending. Na ontvangst in ons warehouse, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.

Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen één werkdag terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt..



Alle vragen en antwoorden



Heb je nog vragen?

Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.

Chat met ons

Antwoord binnen één minuut

Start chat >

WhatsApp met ons

Antwoord binnen één minuut

Start WhatsApp >

Stuur een mail

Antwoord binnen twee werkdagen

Stuur mail >
Of bel ons op 024 711 33 46. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17.30.