Bekijk eenvoudig de status van je bestelling via Mijn Proforto. In je orderbevestiging vind je onder het kopje ‘levering’ één of meerdere leverdata voor je bestelling.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een mailtje met daarin de track & trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je track & trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met met onze klantenservice.
Je ontvangt de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Proforto.
Je kunt de status van jouw retour checken via de Track & Trace van jouw retourzending. Na ontvangst in ons warehouse, wordt jouw retour binnen 5 werkdagen verwerkt. Hier ontvang je een mail over.
Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en deze akkoord bevonden is betalen wij je binnen één werkdag terug met dezelfde betaalmethode die je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt gebruikt..
Antwoord op je vraag niet gevonden in ons help center? Onze specialisten helpen je graag verder! Wij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00, vrijdag van 09:00 tot 17.30 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.