•  (9,0/10)
  •  (9,0/10)

Status i.v.m. coronavirus

Op deze pagina vind je actuele informatie over mogelijke gevolgen door het coronavirus. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, relaties en klanten staat voorop.

Actuele status

Leveringen

  • ✔ Wij voorzien momenteel geen leveringsproblemen
  • ✔ Onze leveranciers en wijzelf houden zoveel mogelijk voorraad aan om onze helden op tijd te voorzien van producten
  • ✔ Indien zich leverings- of productieproblemen voordoen bij onze leveranciers dan doen wij ons uiterste best de beschikbaarheid en of levertijden van producten op onze website z.s.m. aan te passen
  • ✔ Onze vervoerder PostNL blijft onze pakketten bij je afleveren
  • ✔ Een aantal PostNL afhaalpunten is gesloten i.v.m. met het coronavirus. Controleer voor het selecteren van een PostNL afhaalpunt goed of het geselecteerde afhaalpunt nog open is

Retouren

  • ✔ België: wil je retourneren, maar is het UPS punt in jouw buurt gesloten? Bel dan onze klantenservice voor een B-post label zodat je alsnog kunt retourneren. Je bereikt onze klantenservice in België via 03 303 78 28.
  • ✔ Nederland: voor Nederlandse klanten verandert er niets. Meld je retour aan via retour.proforto.nl.

Veiligheid en bereikbaarheid

  • ✔ In ons magazijn zijn passende maatregelen genomen op het gebied van hygiëne en de diensten zijn zo ingedeeld dat het rustiger is op de werkvloer
  • ✔ Vrijwel al ons kantoorpersoneel inclusief klantenservice medewerkers zijn vanaf thuis aan het werk
  • ✔ Onze klantenservice is bereikbaar zoals je van ons gewend bent

Indien de situatie verandert passen we de informatie op deze pagina aan. Als deze wijzigingen invloed hebben op leveranciers, klanten en partners dan informeren we deze.

Vragen? Onze klantenservice helpt je graag verder! Bekijk de contactinformatie op deze pagina.